Gisteren is de nieuwe website van De favoriete muziek van... online gegaan. Dit unieke concept heeft als basis het live-radio maken voor en vanuit het bedrijf of organisatie. Muziek is voor iedereen. En ook heeft iedereen wel één ‘all time favorite’ met een verhaal. Door dit centraal te stellen in deze unieke live radio-uitzendingen, breng je collega’s bij elkaar en vallen verschillen weg.

Hoe het werkt; Samen wordt de rode draad van het radio-station bepaald; een Top X of een bepaald thema. Vervolgens ontvangt iedereen in het bedrijf een unieke link om via deze website zijn of haar favoriete muzieknummers door te geven. Daar rolt een mooi overzicht uit; de unieke muzieklijst: De favoriete muziek van…! De volgende stap is de live uitzendingen. De studio wordt opgebouwd op een locatie naar keuze. De techniek wordt compleet verzorgd door het technische team. Er wordt een online stream opgezet voor zowel audio als video; iedereen kan dus live meekijken in de studio. Ieder uur zit er een side kick naast de vaste presentator Rob van Rossum. Deze side kick is iemand van het bedrijf, een collega, de directeur, een klant of leverancier… de mogelijkheden zijn eindeloos.

defavorietemuziekvan.nl

Ik bied de mogelijkheid
om (digitale) ideeën tot leven te brengen

INTERWEAVE communication wordt gevormd door Joost Bloom. De specialiteiten van INTERWEAVE liggen dan ook in het verlengde van de specialiteiten van Joost: 'grafische vormgeving op een gerichte communicatie-achtergrond'. Door de multi-diversiteit van Joost is INTERWEAVE voor veel organisaties een one-stop-shopper geworden. Marketing-communicatie, grafische vormgeving en website-design zijn in één hand. Naast communicatie-voordelen levert dit natuurlijk ook economische voordelen op! Joost is een goede gesprekspartner en kan zelf de puntjes op de i zetten. Kortere lijnen zijn niet mogelijk!.


© INTERWEAVE. Alle rechten voorbehouden