Schoondergang

Vandaag heb ik een advertentie voor Schoondergang ontworpen en 'afgeleverd'. Alhoewel ik me de meeste tijd bezig houd met 'online communicatie', schuw ik het 'offline werk' zeker niet. Deze advertenties is daar een voorbeeld van. Schoondergang is totaal-leverancier voor professionele keukens: van advies, ontwerp, fabricage, begeleiding en plaatsing tot en met 24 uur-onderhoudservice. In een magazine gericht op de strandhoreca komt deze advertentie. Deze advertentie is geheel in stijl met reeds eerder ontworpen advertenties. Een terugkerend item is de foto van een reeds door Schoondergang geplaatste keuken. In dit geval uiteraard van een keuken in een strandpaviljoen.

Ik bied de mogelijkheid
om (digitale) ideeën tot leven te brengen

INTERWEAVE communication wordt gevormd door Joost Bloom. De specialiteiten van INTERWEAVE liggen dan ook in het verlengde van de specialiteiten van Joost: 'grafische vormgeving op een gerichte communicatie-achtergrond'. Door de multi-diversiteit van Joost is INTERWEAVE voor veel organisaties een one-stop-shopper geworden. Marketing-communicatie, grafische vormgeving en website-design zijn in één hand. Naast communicatie-voordelen levert dit natuurlijk ook economische voordelen op! Joost is een goede gesprekspartner en kan zelf de puntjes op de i zetten. Kortere lijnen zijn niet mogelijk!.


© INTERWEAVE. Alle rechten voorbehouden