Previous

Online ervaring 'Gewichtige uitdagingen'

Het aantal mensen met overgewicht in Nederland stijgt in rap tempo. Overgewicht is een groot probleem. Het is slecht voor je gewrichten, verhoogt het risico op hart- en vaatziekten en diabetes, kan leiden tot onvruchtbaarheid, verhoogt het risico op kanker en draagt mogelijk bij aan angststoornissen en depressies. De Hogeschool Utrecht doet onderzoek naar de oorzaak van obesitas in het onderzoek 'Aandacht voor overgewicht en Leefstijl in Zorgopleidingen'. Om de kennis en bewustwording over obesitas te delen is de online ervaring 'Gewichtige uitdagingen ontwikkeld. In deze ervaring duikt de speler in het hoofd van Daan, in de control room als het ware. Ze volgen Daan van wieg tot late leeftijd en zien welke karakters in het hoofd van Daan aan het woord zijn en wat hun motieven zijn. Alle karakters hebben het beste met Daan voor, maar uiteindelijk moet de bestuurder in Daan toch een keuze maken. De ervaring bevat verschillende soorten 'games' en tussendoor vertellen verschillende personages in beeld en geluid wat hen bezighoudt. Deze ervaring is ontwikkeld in opdracht van Creators United voor Hogeschool Utrecht.

Jaar:

2021

Ik bied de mogelijkheid
om (digitale) ideeën tot leven te brengen

INTERWEAVE communication wordt gevormd door Joost Bloom. De specialiteiten van INTERWEAVE liggen dan ook in het verlengde van de specialiteiten van Joost: 'grafische vormgeving op een gerichte communicatie-achtergrond'. Door de multi-diversiteit van Joost is INTERWEAVE voor veel organisaties een one-stop-shopper geworden. Marketing-communicatie, grafische vormgeving en website-design zijn in één hand. Naast communicatie-voordelen levert dit natuurlijk ook economische voordelen op! Joost is een goede gesprekspartner en kan zelf de puntjes op de i zetten. Kortere lijnen zijn niet mogelijk!.


© INTERWEAVE. Alle rechten voorbehouden