Skip to main content

Klanttevredenheidsonderzoek 2021

Wat doe je goed en wat kan er beter? Via een klanttevredenheidsonderzoek geven de experts, je klanten, antwoord. Door een lijst met de juiste vragen aan je bestaande klanten voor te leggen, kom je er achter wat deze belangrijk vinden, hoe je je product of dienst verbetert en waar je kansen voor extra verkoop liggen. Voor Helder bv mag ik al een aantal jaar het online klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren. De klanten ontvangen via de mail een uitnodiging voor het onderzoek. Mochten ze na twee weken nog niet (alle) vragen hebben beantwoord dan ontvangen ze automatisch een herinnering. Uiteraard ontvangt de opdrachtgever na afronding van het klanttevredenheidsonderzoek een uitgebreide rapportage van de resultaten. 

Wat doe je goed en wat kan er beter? Via een klanttevredenheidsonderzoek geven de experts, je klanten, antwoord. Door een lijst met de juiste vragen aan je bestaande klanten voor te leggen, kom je er achter wat deze belangrijk vinden, hoe je je product of dienst verbetert en waar je kansen voor extra verkoop liggen. Voor Helder bv mag ik al een aantal jaar het online klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren. De klanten ontvangen via de mail een uitnodiging voor het onderzoek. Mochten ze na twee weken nog niet (alle) vragen hebben beantwoord dan ontvangen ze automatisch een herinnering. Uiteraard ontvangt de opdrachtgever na afronding van het klanttevredenheidsonderzoek een uitgebreide rapportage van de resultaten. 

jaar:

2021